بالفيديو .. كواليس الحالة الصحية لياسمين عبد العزيز وزوجها باكيا “قومي عشان بحبك”

بالفيديو .. كواليس الحالة الصحية لياسمين عبد العزيز وزوجها باكيا “قومي عشان بحبك”

0 By

كشف الإعلامي سيد علي، آخر التطورات الصحية للفنانة ياسمين عبد العزيز، بعد تعرضها لخطأ طبي أثناء إجرائها عملية جراحية، مما تسبب عنه مضاعفات أدخلتها في غيبوبة بالعناية المركزة.
وقال الإعلامي سيد علي، كاشفاً تفاصيل حالة ياسمين عبد العزيز الصحية، إنها كانت تتابع مع طبيب على مستوى عالي، وكانت تواجهها مشكلة في الرحم.
وكشف سيد علي أن ياسمين عبد العزيز خلال اللحظات الحالية، قد أفاقت من غيبوبتها، مطمئناً الجمهور على حالتها الصحية التي استقرت نسبياً.
تابع الإعلامي أن ياسمين عبد العزيز، في طريقها للتعافي والتماثل للشفاء، مما يؤكد خروجها خلال فترة قريبة من المستشفى.
وأكد أن لديه معلومات وتفاصيل لن يكشفها على الهواء، حتى لا يتضرر أحد بشكل غير قانوني، لافتاً إلى أنها تعرضت لإهمال طبي وهو السبب في هذه الحالة.
وكتب زوجها : “يمكن ببان قدامكم دايما قوي .. لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان علي وجه الأرض عشان أنا روحي مش معايا … أنا ضعيف جدا من غيرك إنتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة … أنا لأول مرة أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه … بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان إنتي وعداني وعد وهتتفذيه”.

حديثه قائلاً: “قومي عشان انا بحبك… بحبك اكتر بكتيير من كل الكلام اللي انا كتبته .. اكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من ايام حلوه ومواقف صعبه مرت علينا … اكتر بكتير حتي من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي .. انا بحبك .. ادعولها تقوم بالسلامه زي ما انتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق .. هي دلوقتي محتاجه دعواتكم”.

الفيديو :